Hoe werkt het?

Meest gestelde vragen

Hoe gebruik ik mijn eGift cadeaubon?

Je gaat naar de handelaar die vermeld staat op jouw eGift cadeaubon, waar je deze vervolgens kan verzilveren.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bon?

Wij voorzien de mogelijkheid om de bon gratis om te ruilen naar een andere handelaar van op onze website. Dit kan je doen op volgende pagina: Cadeaubon wisselen.

Tot wanneer is mijn cadeaubon geldig?

De cadeaubon is 1 jaar geldig na aankoop. Je kan de cadeaubon verlengen met een periode van 6 maanden, mits een administratieve kost van €5, op volgende pagina: Cadeaubon verlengen.

Is mijn cadeaubon meermaals bruikbaar?

Je kan jouw bon perfect meerdere keren gebruiken. Na ieder gebruik wordt de waarde van jouw aankoop van de cadeaubon afgetrokken, tot het saldo op €0 komt te staan.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn eGift cadeaubon. Wat nu?

Controleer de spam folder van jouw inbox. Vind je hem hier ook niet terug? Geef ons dan een seintje op info@egift.be en wij helpen jou zo snel mogelijk verder.

Heb je nog andere vragen?

Ga dan naar het contactformulier en laat een bericht na. Wij bezorgen jou zo snel mogelijk een antwoord.